Mormors födelsedag igår

Godmorgon alla! Jag tänkte kliva upp tidigt idag för att se klart filmen, men nej, jag var för trött. Istället klev jag upp för en kvart sedan och känner ändå tröttheten i mig. Hungrig som en gnu också. Nog om detta.

Igår fyllde min mormor år och jag har suttit här hemma, fixat o donat och kom fram till denna grej ovan. Det blev nog 6-7 sidor som jag skrev och rimmade på, PLUS satte in olika p-kort på olika affärer så att hon får en heldag på stan. En kul grej helt enkelt. Utdrg från lindex p-kort:
"här kanske du finner dig en vacker strumpa eller varför inte en trosa som passar din söta rumpa.." Eh, kommer inte ihåg ordagrannt men någonting ditåt.

Oj just det, jag får inte tvätta mitt hår, man ska inte tvätta det inom 24h när det är färgat. Hur ska detta gå?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0