Nitar och blommor (GRATTIS LILLEBROR)





Idag mina nära och kära fyller min lillebror 18 år. Tänka sig. Han får liksom ta körkort nu. Hur häftigt är inte det? Hur läskigt är inte det? Det har alltid vart JAG som kört. Nu ska han också bråka om bilen, iofs bor inte jag hemma där men ändå. Nu får föräldrarna hålla hårt i den! Detta får mig att tänka tillbaka och snart har jag haft körkortet i TVÅ år. Hur snabbt har det inte gått? Otroligt.

En bra kontrast mellan romantik och hårdrock. Eh, ungefär. Jag tog mig faktiskt en lite längre sovmorgon idag. En halvtimme till, och jag hann också! Hade dock ingen fantasi gällande kläder men hey, jag är påklädd och klar nu snart. Ska bara käka frulle sedan bär det iväg.

På lunchen ska jag gratta MAJA som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: leia

Hihi...ja idag fyller jag år minsann:) å är pirrig i magen så det räcker å blir över för ultraljudet!!!! Ghaaaaaa!!!!!:)



Ses på lunchen sötnos:)

Puss

Postat av: beundrare;) you know me, you found me!

hur het e inte du;)..

2008-11-18 @ 12:49:54
Postat av: MALIN

maja, det gick ju hur bra som helst :) Verkligen!! Hoppas att du är glad över min lilla present också! haha, Åh jag vill också ha barn, ge mig ungen istället! haha, puss!



haha, din sötnöt. (;

2008-11-18 @ 19:50:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0