Resultatet i hemmet


Stjärna, tomtar, gardiner...

Ljus med glitter i, hjärta, granris, fat och en massa småstenar PLUS lössnö

Ljusstake med ljus, tomtar, röda stenar, diamanter PLUS lössnö

Julkrubba, den syns inte så jättebra men är hur fin som helst. Funderar litegranna på att dra in lampor men har fortfarande inte kommit på en funktion till detta.

X M A S ljus. Vackert, nedanför stjärnan (NEJ MAMMA, JAG SKA INTE TÄNDA DEM! :Phaha)

Det må vara jordens sämsta bilder, ja universums, men ni kanske ser litegrann i alla fall? Försökte ljusa upp bilderna men min favorit är helt klart den längst upp. JAG ÄLSKAR MIN STJÄRNA! Gick ut och klumsade i snön utanför för att kunna ställa mig rakt nedanför och bara titta upp. Jag ljuger inte, min stjärna är det enda som syns på hela huset. SÅ VACKERT! Det är så det ska vara. Jag älskar julen, ta mig till ett julland tack.

När jag håller på här hemma och tjoar och stojar känner jag att det är en dröm att hålla på med inredning. ABSOLUT roligaste som finns egentligen. När jag var liten ville jag bli inredningsarkitekt och har velat det i flera flera år. NU vill jag hålla på med detta på sidan om :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman så otroligt fint du har pyntat och donat. Och vilken stjärna sen! Den största och vackraste på denna jord. :o) Tänk nu på att ta bort allt brännbart från stakarna (utom ljusen förstås) när du tänder på. Hahha. Ingen vill ju att brandkåren ska få utryckning till din adress. :o) Puss och Kram

2008-11-26 @ 22:07:49
Postat av: bellisima.webblogg.se

juligt!

2008-11-27 @ 22:09:58
URL: http://bellisima.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0