SJU saker du inte visste om mig

Nu har jag blivit utmanad tre gånger och känner att det är dags att skriva detta faktiskt. Förlåt för att jag inte gjort det innan - förlåt. Men nu kommer det.

1. Jag har en tendens att aldrig slutföra saker jag börjar med.. bara för att jag sedan när jag ska fortsätta med detta redan kommit en bra bit på vägen och det bästa då är att det nästan är klart. Logiskt? ja.
2. Allt ska vara rent och snyggt. Jag tycker verkligen inte om att komma hem och det ligger grejer överallt, därför storstädar jag alltid minst en gång i veckan, gärna två, bara för att hålla charmen i hemmet. SÅ trevligt så.
3. Jordens mest självständiga person kanske. Jag gör allting själv. Skulle till och med kunna åka utomlands själv? Haha, njae, kanske inte. Men jag åker gärna bort själv, åker hem själv och handlar själv. That's who I am.
4. Det bästa som finns är att komma hem och sätta sig ner för att läsa en massa tidningar och käka godis. Det är ungefär hur jag spenderar dagar jag är ledig.
5. Jag är exakt 172cm och detta innebär om jag har höga klackar blir jag verkligen jättelång, över 180 och ibland känns det inte alltför roligt, så alla skor med klackar står bara faktiskt. Bra köp? Njae. Men mitt bästa köp i livet är min pälsjacka. Den har jag på mig - jämt.
6. Att träna är det bästa som finns. Jag säger inte detta för att jag MÅSTE tycka det. Jag tycker det. Jag älskar att gå till gymmet, älskar att planera in det i vardagen och ÄLSKAR att utföra alla maskiner. Det finns inte mycket som är bättre.
7. Skriva skriva skriva. Det är ungefär mitt sätt att leva. Jag skriver överallt och skriver väldigt mycket i min blogg också, bara för att jag tycker om det. Jag brann för det i skolan, svenska var absolut det roligaste och skrev novell på novell.. och nu sitter jag här och skriver, vad händer härnäst?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0