Varför köpte jag aldrig den här?


Bild: H&M

lördag är det jordens härligaste personalfest (ja, jag kallar den det) hemma hos jordens härligaste person. Men vad i hela fridens dagar ska man ha på sig? Jag har plötsligt inte ett endaste plagg som kan mäta sig med en utgång (+att man bör egentligen inte ha ett sådant plagg pga. någon häller säkert någonting på det ändå! tragiskt men sant!). Åh, jag hade så gärna velat ha denna klänning ovan. Nu finns den bara i blått kvar.. Men även den är snygg också faktiskt.

Och vet ni, denna brud har laddat med redbull till mig, hur glad får man bli? Nu kommer även jag bli speedad! haha.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefin, vill också ha den.

2008-11-13 @ 15:21:38
URL: http://idaerika.blogg.se/
Postat av: Petra

Den är sååååå äckligt fin!! Jag dog rent av när jag såg den i tidningen.. gaahh.. dreglar nej, men finns den i butiken också? Såg den bara på beställning :)

2008-11-13 @ 15:52:30
Postat av: MALIN

DEN ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT VACKER! :) Nej den finns faktiskt inte i butik, inte den rosa varianten i alla fall :P men det kanske kommer? om vi alla håller tummarna.

2008-11-13 @ 17:02:47
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0