Är den verkligen användbar?



Jag älskar den. Johanna älskar den. Så fin i puderrosa färg. Mamma kommer säga: "Men Malin, den ser ju ut som ett nattlinne..." jahaja, det är väl lika bra att man gör sig av med den innan hon kommer hit då. Iofs är den världens finaste, med ett sådant kryss i ryggen, men hörrni: NÄÄR ska man använda den? Jag går ju aldrig ut, och det kanske inte riktigt är en sådan man använder i kyrkan? hmm, jaaaag vet inte? Johanna HJÄLP?! Johanna kommer säga: "Malin om du ändå inte vet när du ska använda den är det lika bra att lämna tillbaka.." Jepp, jag känner henne som fisken i vattnet.

Victoria, jag saknar dig kusin! Till helgen ska vi UMGÅS och hitta på någonting för din mor.

btw. idag var jag uppe i 97,8kg. Jag hade som mål 100 på tisdag.. Jag tror faktiskt att det kan gå, dock var jag så trött efteråt att jag höll på att svimma, men det är en annan femma.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0