Bortförklaringen och jag

Den värsta bortförklaring jag vet, och den som jag oftast själv kör med.. är: JAG ORKAR INTE!
Men ofta.. skulle självaste kungen vilja träffa mig på middag skulle jag inte direkt köra med jag orkar inte.. även om jag inte sovit på sju och ett halvt dygn. Skulle den högste mannen av oss alla enligt moi BRYAN ADAMS knacka på min dörr och ge mig fribiljetter till hans egen konsert i globen och jag har feber, halsfluss och tja, vattenkoppor skulle jag nog snabbare än kallur springa in i duschen och ut igen. Redo för konsert. Jag menar alltså, man orkar om man vill. Lättare är det inte.

SÅ varför säger inte vi det då? Jag vill inte. Är det så svårt? Dumma svennar.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0