Dagens ilandsproblem...

Lyder som följande:
(okej, jag vet att barnen i afrika svälter, och att en del människor bär på enormt mycket sjukdomar och att det faktiskt finns kvinnor/män som inte har någonstans att ta vägen men hörrni, det här är hemskt...)
Jag hör till den skaran som faktiskt (ja, jag låter som min käre far när jag skriver detta men jag måste faktiskt tillägga att han är rätt klok vissa gånger, för här har han faktiskt helt rätt) älskar att sitta på toaletten. Jag kan ta med mig tidningar, skriva mess, ja till o med ringa när jag sitter där i min ensamhet. Det kan vara rätt sjukt men så sant som det är skrivet... När jag var yngre hade jag det så hektiskt med att plugga så jag planerade in när jag fick gå på toan och hann jag inte med det tog jag med mig geografiboken in och läste.. I alla fall åter till sammanhanget - ni förstår, jag älskar bara att vara där, oftast då för att jag verkligen behöver (naturen kallar) men sedan kan jag sitta kvar och liksom bara luta mig framåt och andas ut "aaaah.." brukar det låta.. MEN, nu kommer "men-et" jag hatar verkligen (okej, ogillar) när man som mest bara vill luta sig framåt och andas och PAAANG! faller toalettlocket rakt ner i ryggen, jahaja.. det var det.. sedan försöker mallan då, smidig som ett kylskåp, rätta till det kära locket när det.. PANG, rakt ner igen. Då inser man att det är bara att gilla läget. Ofta.


Ööh, alltså, problemet är att locket faller, har ni några tips att förebygga detta? klarar min toalett bara ett visst antal kg eller vad i hela friden är det frågan om? Jag känner mig som en elefant. Det enda jag vill är ju att kunna njuta av framåtlutningen. aaaaah,

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0