Den som väntar på någonting gott...

... väntar aldrig för länge. Jag menar, har man väntat i sisådär 6,5 år kan man lika gärna vänta några veckor till? inte sant?

Okej jag kanske inte riktigt väntar på någonting inom matväg.. men det kunde ha gått...

Greys anatomy och massvis med choklad. Lovely.

Btw. Idag när jag gjorde mat, okej - ni kommer inte att tro mig, men jag lagade verkligen mat, gjorde jag kycklingkebab (ja, jag köpte en sådan där påse med sådana goda saker) och stekte för ööhh, 6 stycken gjorde jag dvs.. typ 2-3 pers. PLUS att jag gjorde makaroner för 3. HAHA, sedan en sallad på detta med tanke på att jag precis handlat och var sugen på att skära lite grönsaker.. well.. om jag blev mätt? You bet. Jag äter som en flodhäst nu... men en halvtimme senare var jag på gymmet och öste. ÅÅH vad bra det gick (som jag skrev nedan).

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0