Den tiden man aldrig sminkade sig...

Jag vet att jag redan har visat dessa bilder men varför inte helt enkelt bara göra det igen? Följ med mig och minns tillsammans med mig mitt livs bästa resa. På riktigt. Jag saknar alla människor Enormt!
Första kvällen, vit som snö..

Johanna var förstås brun här ändå.. hon hade ju vart i skärgården :)

Efter någon dag såg vi utsåhär... :) Gör oss iordning för kvällen...

Jo jag tackar ja, vilken pose. Typ.

Jag ljuger inte när jag säger att det kryllade av myror, de gick till o med in i väskorna FAST de var stängda.. öööh?

På fredagskvällen lyxade vi till det på denna restaurang, dock ville vi inte ha buffé så personalen blev arga, men till slut lyckades vi med charm övertala ändå att vi ville sitta nära scenen.. trots INGEN buffé.

åååh vad mysigt på söndagen, nej tack. poolen var bäst. Här satt vi i högst 12 min.

Åh, sista kvällen, den bästa helt klart.. Klänningen som jag betalade 29:- för. haha. ett skämt.

Och alla ljuvliga etunamänniskor. Jag saknar er massor.

Från det ena hållet...

... till det andra. Vi alla var något trötta.. haha... och alla hade ont i halsen, typ.

Vem har någonsin sagt att mina ögon är gröööna? haha,

Jag visade mina dansmoves i bugg. Jepp, Lina lärde mig när vi gick på lågstadiet.. Det sitter i än idag.

Sista dagen när vi hade checkat ut. Jag förstår om ni är avundsjuka här med.. vem vill inte umgås med dessa stekare? ha.

Inga kommentarer...

När vi är påväg till pizzahut lite senare den sista dagen.. ååh vilka minnen... jag gillar som mest denna bild.

Här sitter vi och väntar in käket. Alla som inte är trötta räcker upp en hand? Nej precis. Vi sa nog inte många meningar där.

Sista dagen, vackraste bilden. You name it.

Johanna min sköna. Trots att jag är arg på dig (:P) nu är du ändå en högt uppsatt vän :) love.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0