Denna dag Ett liv


Goddagens.. Jag kunde inte riktigt bestämma mig för några kläder idag. Visste i alla fall att jag skulle inviga den nya kavajen jag köpte in huvudstaden.. men ja.

... forts följer, till er som undrar varför jag lägger in så många bilder vet jag inte heller själv. Det skulle räcka med en eller två, om ens det.. men som sagt, jag är så stressad att jag inte hinner bestämma mig.

... det fick bli nya catwoman-teen från divided. Tycker att den påminner så mycket om OC-summer. Eller hur?

... och till den har jag mina jeans från monki. Skönare finns inte...

... och såklart kavajen, som kommit in igen. Köptes på hamngatan i fredags. Det ni, Nu ska det jobbas!

Kommentarer
Postat av: emma

snygg kavaj! :)

vill så gärna ha en jag med. Men dom sitter alltid fel :P

2008-10-08 @ 22:07:41
URL: http://emmariah.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0