En macka på köpet

Det absolut godaste jag vet är mackor.. bara sådär.. inget pålägg (okej, ibland ketchup men det är bara i brist på annat och för att jag verkligen vill ha någonting på, annars går det hur bra som helst utan också!!!)

Godmorgon!
Jag har verkligen sovit i tjugosex dygn på ett ungefär och känner mig utvilad. Ute är det verkligen ösregn och det blåser som aldrig förr. Träden touchar marken och ligger på våglängderna. Jahaja, vad roligt det ska bli att gå till jobbet. Jag känner att min normala 12min promenad kommer bli innehållsrik. Till dess ska jag lyssna på lugna favoriter, mysa med frukost, duscha, titta på OC och klä på mig kanske. Bra idé.

Btw. värst vad jag har uppdaterat mycket på sistone nu. Det känns kul. Så fortsätter vi vavava?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0