En paus mellan filmerna

Alltså jag såg bara en film, factory girl.. gillar inte riktigt när filmer är verklighetsbaserade med tanke på att jag blir så rädd, men denna var faktiskt tro det eller ej, bra. Eller? Nja. I alla fall så satte Malin igång (hon som aldrig kan sitta still) och laga mat, sedan storstäda.. nu är det så rent att jag faktiskt måste sätta mig igen för att inte skita ner mer :) Ååh, snart börjar OTH, sedan Gossip girl och efter den Ensam Mamma Söker. Kan söndagskvällar bli bättre? jag tror inte det.. Men när ska jag hinna handla lite? öh, jag får helt enkelt svälta.. iofs har jag redan laddat upp med mycket gott för vad som komma skall. Det ni.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0