Godmorgon onsdag!

Ute är det alldeles dimmigt, jag ser inte ens huset mittemot. Tragiskt men sant. Inne är det varmare faktiskt, dock har jag inget vatten? Ehh, hoppas verkligen att detta kommer tillbaka inom en snar framtid, typ nu. De har väl grävt av en ledning eller något sådant här utanför. Kul liv. Jag har även fått låna Jennys mobil men den tar tyvärr inte mitt sim. Ofta!? Så nu måste jag in och fråga varför. Ja, jag är en bra stamkund.

Blondinbella är i the voice om några minuter. Detta tänker jag INTE missa. Så kul. Jag började också se filmen igår SATC filmen, men jag somnade nästan.. det får bli ikväll istället. :)

Kommentarer
Postat av: matilda

tja! kolla in och kommetera min blogg! ;):)

2008-10-29 @ 08:39:57
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0