Idag har jag införskaffat mig...



En pälsmössa :) Mys. Haha, tänka sig, för ett år sedan skulle jag ALDRIG ta på mig en sådan, men man ska aldrig säga aldrig. Jag har insett nu att den faktiskt är RIKTIGT skön också. Nice.

Ett träningslinne från h&m 149:- PLUS att jag köpte ett till i orange färg för 49,50:-. Det är bra att bunkra upp med sådana här ting, gör det roligare att träna också dessutom!

Ett hårband, javisst, jag kommer få en massa fyrkanter i pannan, men man får väl lida lite också? Inte sant?

En klänning (sådan där typisk ginatricotklänning, jag vet) men jag tycker faktiskt att det är kul med iaf ETT plagg som har leopardmönster. Lätt att matcha denna också, den sitter alltså ihop med en svart kjol!
(ja, jag lämnade tillbaka klänningen som jag visade igår, känner att jag kommer använda denna mycket mycket mer! PLUS att jag fick 50kr att handla godis och en tidning för. BRA!)

Nu har jag precis käkat och NEJ jag har inte fått tillbaka min mobiltelefon ÄNNU! JAG BLIR GALEN! Idag höll jag nästan på att gråta där.. jag är så fruktansvärt trött på att behöva gå dit hela tiden och ALDRIG få tillbaka den! AAAAAAAARG!

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra dag:)

2008-10-20 @ 18:33:42
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0