Kofta med guldknappar


Godmorgon! Idag har jag snackat med mamma i luren.. bokat in en lunchdate med min kusin och sprungit runt här hemma och käkat mackor med kalkon. Mumma.

.. jag älskar mina svarta örhängen som nästan används varje dag.

Teen kommer ifrån h&m divided och har gått sönder plus krymt,, hmm...?

Halsband och kofta med guldknappar (köptes i L för att få längd) från ginatricot.

Byxorna är i stuprörsform o kommer ifrån lindex, tänkte hitta ett par till liknande för att dessa har snart tappat formen totalt.

Till detta har jag svarta ankelboots med klack och skinnjackan såklart. Om ni ursäktar, nu ska jag skälla på telia för hundrande gången. PUUUH.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0