När facebook tagit över vår värld

Jag har nog aldrig fått så många mail på en dag så det var kul.. Ni förstår själva:
Söt bild! Jag är en pratglad typ som bor på norrmalm i sth... har en liten IT firma som jag drivit sen 1999, men mest gillar jag champagne, altanbyggen och mina halvtidsbarn förstås! Hör gärna av dig, antingen här, eller via min mail/msn nedan :)

(det känns som en kontaktannons... ööhh? Men sweet)

hej hej, hittade dej genom någon gemensam vän här på facebook:)
Vad kul att stöta på dej här, och fy så fort tiden går, du har blivit en vacker flicka:)
vet inte om du minns mig,

(klart jag kommer ihåg dig, vi lekte ju massoooor..)

Ni förstår kära människor, skriver man mail till mig så förr eller senare vet hela världen det.. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0