Och på med tischan bara...




Idag är det tischan som gäller så att säga. 10% och vi har den på :) Bak står det en h&mlogga också.. well, hur matchar man en sådan? Haha, jag har alltid lika svårt, för vad man än tar på sig, blir det inte roligt. Inte det minsta.. Jag menar, enda gången jag använder rött är på julafton.. och ja, nej, inte en endaste dag till, ungefär. Well, idag är det ett måste och jag drog på mig mina sammetsshorts. För DE är läckra iallafall :) Älskar hög midja, finns det något med smickrande? Ser man ut som mig med bred rumpa (ja, snart måste jag gå med skyltar "bred last" på ryggen när jag promenerar förbi fotgängare på stan..) så är det faktiskt snyggast. Jag är inte så inne på låg midja, men ursäkta, vem gillar den där "skava mot höftbenet" grejen ändå? Not me.

Btw. så tänkte jag faktiskt ta på mig en svart kavaj över.. för att liksom.

Ah, juste.. shortsen kommer ifrån divideds partykollektion och kostar 198:-. Passa på att köpa dem idag! :) Du får ju trots allt 19,8:- att göra så mycket annat för.. typ en godispåse. Inte sant?

Kommentarer
Postat av: anna

de var riktigt snygga =)

2008-10-15 @ 06:51:24
URL: http://littlemissshopping.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0