Om ni glömt bort hur jag ser ut







Det kanske inte är så lätt att glömma med tanke på att jag lägger in 758000 bilder/dag. Men nu var det längesedan. Idag har jag min nya cardigan från h&m trend. SÅ otroligt snygg färg. Den blir din för 398;-

Nu måste jag skynda mig. Börjar klockan elva. Ska käka upp och sedan borsta tänderna..

Igår när vi var på ikea åt jag tre potatisar och 15 köttbullar, haha, lika mycket som papsen, mor var imponerad men jag säger ju det, jag äter Hur MYCKET som helst. Gott är det också! Just det, matlådan.. eeh, det blir en paj idag. Och Mackor. Ses senare!

pss. jag ska bli bättre på att svara på kommentarer, är det något ni vill veta tar jag upp det ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: leia

Kan vi inte ses någon kväll å mysa, kika på SATC-filmen och vara flickor någon kväll??? å så ska du ju fä boken!!!!!!



Kramar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0