Såhär ser man ut när vattnet strejkar




Ja, hade ju inget vatten denna morgon så jag fick locka håret istället... eh, ja, på jobbet sa en kvinna att jag såg busig och hård ut. Man tackar ja. Förr såg jag tydligen för snäll ut så idag har jag vart den hårda.. Typ.

Vad synd att jag inte fick kort på mitt nya nitskärp. Enkelt o snyggt, från lindex, men jag tog på mig det efteråt.. Så hej! Jag har slutat för dagen och precis kokat ihop pasta med sås för att nu ha kastat i mig det. MUMS! Är påväg till gymmet så det blir mer bloggning efteråt.. vilken dag alltså! BTW. Jag har hittat jordens vackraste klänning. Tro mig, ni avlider! Den är så fin att rosa rosor utan taggar kan slänga sig i väggen. DENNA ÄR BÄTTRE :) Imorgon blir den min, varesig den sitter bra el. dåligt. Öh ah.

NEJ nu måste jag springa.

Kommentarer
Postat av: lina

vars har du köpt den där snygga toppen? :)

2008-10-30 @ 09:09:26
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0