Underbara familj

Ikväll har jag spenderat all tid med Isak och det var riktigt roligt måste jag säga :) Vi åkte och köpte godaaa saker och sedan såg vi film "välkommen till familjen". Usch vad jag saknar min egen familj men heey, de kommer på fredag, MINDRE än en vecka kvar. Kan det bli bättre?

Filmen är såå rolig, jag såg den bara i veckan också, haha, helt underbart. Isak bara skrek i filmen (och förresten, han kan inte göra popcorn heller, det luktar fortfarande bränt här och balkongdörren står öppen, gissa om jag fryser?) för att han blev så tjaa, vad ska man säga, illa till mods? haha..

Sedan drog vi en tur på stan.. jag sa "Jag vill åka bil.." "Då åker vi!" jahaja, så lätt var det :) Nu har vi sett ALLA uppsalas vackra miljonervillor och det ger en verkligen inspiration. Jag LÄNGTAR till dess jag bygger mitt eget :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0