Vad är det som är fel?

1. Jag har knappt vetat att det var Gossipgirls premiär idag (det är min bästa serie)
2. Jag har inte ätit lösviktsgodis på veckor (jag äter vanligtvis varje dag)
3. Jag ställer in utgång och går istället på promenad - i ösregn (detta har aldrig hänt)
4. Jag bryr mig inte om jag så måste klättra över kläderna när jag kommer in genom dörren (jag städar annars alltid efter mig)
5. Jag är inte ens sugen på en sötsak (som jag alltid annars är)
6. Jag vill inte umgås med någon (jag älskar att vara med andra, att träffa nya människor)
7. Jag tycker inte ens det är roligt att shoppa längre (ok. lite då.. jag gör det för att slippa tänka)
8. Jag är inte ens exalterad över saker jag alltid vart (jepp)
9. Jag gråter mig till sömns (oftast pga att jag fryser)
10. Jag känner ingen glädje i mitt inre.. bara i det yttre (jag försöker bli bättre)
here you go. enjoy?

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det låter inte så bra :/

2008-10-05 @ 20:23:13
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

men honey! du MÅSTE gå på bibelskolan, börja fokusera på bra saker som gör dej glad, på riktigt:)! ska vi gå på streetmission på fredag? vore ju hur bra somhelst:)!! PUSS älskar dej vännen min å hoppas attallt blir bättre!!

2008-10-05 @ 21:29:58
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: leia

Tänker på dig gumman!!!!! och leendet kommer tillbaka....på riktigt....jag lovar!!!! ska vi försöka ta en promenad iaf nu i veckan så jag får ge dig en kram?



Puss

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0