@ work

Sorry guys, jag ska in och jobba några timmar nu faktiskt. Jobbar extra, detta är egentligen min lediga helg men jag kände inte för att vara ledig tre dagar i rad så jag bad om att få jobba några timmar idag. Ja tack. Det blir roligt! Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? nåja, det gör jag i alla fall..

Och nu sitter jag här, käkat frulle och njuter i mina nya byxor från monki. De är som gjorda för denna dag. Jag älskar dem!

(förlåt jenny, jag vet att jag skulle spara till skorna, men detta var faktiskt en bra investering ;P och jag gör som dig och skippar den grå koftan!)

Så nu vet ni, det finns en grå kofta i strl 36 på h&m. Köp den! Jag hoppas någon människa blir glad över den för jag känner bara att det skulle bli ännu ett plagg som hänger. Typ. Då är jag mer nöjd med dessa byxor. Hur nöjd liksom?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0