Allsång i bilen

Jag bjuder på några godbitar. Hoppas ni förstår att ni också ska sjunga!
Höjdpunkten idag var helt klart "you raise me up" haha.. jag och min morbror tog i för kung och fosterland.. och när vi laddade för sista refr, dvs. höjningen, drogs våra hakor framåt och det blev giraffvarning.. jag skrattade till då och då i flera mil efteråt. HAHA. det var så fult. "Your song" valde jag att lyssna på ungefär 3 gånger efter varandra. Den är så fin. När det bara var tre mil kvar insåg vi att vi inte hunnit med westlife så det var bara att köra den på speed och dra igenom alla låtar. Backstreetboys gick inte att lägga in men vi körde en hel del därifrån också.

Jag till min morbror: Visst var det bättre förr?
Svar: JA! 90talet!

Nu måste jag nog packa upp en hel del och sedan ska jag dricka coke framför OC hela kvällen lång. Kan det bli mer underbart? Jag saknar dock min familj, men man får ta vara på de ögonblick man har med dem! Imorgon är det mamsens tur att bli uppvaktad. Igen.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0