Bra köp!



Godmorgon!
Jag jobbar mellan 8-17 idag. En perfekt dag enligt moi. Visst, det är asdrygt att kliva upp men när vattnet har spolat sjuhundrafemtiominuter är man faktiskt piggare i duschen. Och nu är jag nästan för pigg. Blir galen på min mobiltelefon då den igår precis efter mitt samtal med J slutade att fungera. Nätfel stod det. PYTTSAN. Jag får väl lämna in den igen då? Gaaaaah.

På mig har jag lite new stuff. Lämnade tillbaka två ting igår med tanke på att har man inte använt det ännu blir det inte av. Istället bytte jag bara plagg. Tog mig denna blus som förövrigt är den vackraste på jorden nu och även en fejkskinnväst att ha över. Dessa plagg tycker jag minsann om. Kjolen kommer även den från h&m. Lovely, bara förnamnet. MC-boots till detta och det är klart.

Idag har jag så mycket att göra att jag vet praktiskt taget inte vart jag ska börja. Måste handla mat också, tänkte ladda upp nu.. det ena efter det andra.. Imorgon tar jag en stadstur... och jag tror faktiskt att: det går bra nu!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0