Den tionde september tjugohundraåtta


Såhär såg jag ut igår dag.
Jag och Sofia har likadana väskor. Well, hon köpte sin först. Hennes är grön. Min är verkligen verkligen Rosa. Jag älskar den. Och det bästa av allt? Man får plats med mycket skit i den. Ibland förstår jag faktiskt inte vad vi kvinnor egentligen ska ha allt till.. män behöver aldrig ha med sig någonting och vi behöver alltid ha med oss någonting. Vad som helst. Bara för att, kanske?

KONSTEN ATT VARA RÄTT BIOKLÄDD (på kvällen, annan överdel)

1. Utan linser (ja, vid den här tiden på dygnet har man överanvänt linserna och det är faktiskt skönast att ha glasögon, man slipper det där med att blinka ettusentjugofyra gånger.)
2. Varmt klädd. Värme under en film är A och O. Jag vet av väldigt mycket erfarenhet att man praktiskt taget kan avlida av köld under en biofilm. Därför drog jag på mig en kofta igår.. (ja, jag satt med jackan på under HELA filmen, drog inte ens ner dragkedjan, men vet ni? Det var mysigt) Halsduken hade jag som filt.
3. Bekvämt. Allt ska ändå överlag vara bekvämt.. inga jeans här inte.. okej, jag hade byxor, men SKÖNA byxor.
4. En väska som rymmer allting. Jag tog min nya. Den är perfekt när man ska bära godis och liknande. Bara att lägga ner.

Och Michaela, vet du EGENTLIGEN hur man gör vid ett biobesök? haha, denna kvinna vägrade lämna fram biljetten.. haha.. det var sjuukt kul!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0