Det är NI som gör mig glad!

När jag kom hem och läste Johannas blogg blev jag så glad. Hon har skrivit om mig och skrivit att jag jämt är glad. På jobbet säger de att jag jämt är glad.. ALLA säger att jag jämt är glad.. men grejen är den, vad har jag att vara arg över då? Mitt liv är ju nästintill perfekt? Jag har inte vart arg på läääänge. Det är så skönt att glädje kan spritta av sig, för jag bara älskar er. Det är ni som gör mig glad. Tänk på det!

Jo ringde och sa att det var dags för bio ikväll.. Jahaja... om några minuter ska vi åka iväg så det är väl lika bra att klä på sig. Vi ses blogg.en.


Kommentarer
Postat av: leia

oj vad jag verkligen önskar att jag kunde känna likadant!!!! Men du....lovar å komma in med boken snart!



kramar

Postat av: MALIN

Åh Maja, det får du hemskt gärna göra ;) jag börjar sakna den nu såhär flera månader senare ;) haha.. jobbar i helgen så! PUSS

2008-09-11 @ 08:08:23
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0