En glad morgon i mina bästa kläder




I köket är det bra ljus.. haha, jag har gjort mig ordning och ska nu åka iväg in till staden! Åååh, jag orkade ingenting denna morgon, istället snackade jag med min bror väldigt länge.. vi pratade om allt och lite till.. hur snygg har inte han blivit då? Han spatserade ut (jag erbjöd mig att skjutsa honom till skolan men hans kompis skulle tydligen göra det, ursäkta, hur stora blir de inte? 18 i november liksom? SJUKT! Kompisen har tatt körkort, allt går så snabbt!) i skinnjacka och svarta slitna jeans. Ibland bara älskar man att ens bröder är snyggast i världen! :) Okej utseendet är inte allt men tack gode gud för min absolut finaste familj! Jag älskar er!

Nu ska Malin dra iväg i audin. Jag älskar audi. AUDI!!! Wow. Och jag tycker att det är väldigt bra att den nya volvon ska förhindra kökrockar. Hur bra är inte detta? På nära avstånd tvärstannar den med tanke på att den känner efter att den står för nära.. hur bra som helst. Nu ska vi förhindra krockar i köer! Yesbox!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0