En solig morgon

Godmorgon människor!
Jag vaknade till den vackraste morgonen av de alla. Strålande fin, utan moln, bara sol. Tänkte ta mig en kort promenad och gjorde det också för första gången sedan i somras. Den satt fint. Nu har dock några moln kommit och trängt in.. det gillas INTE!

Igår var det hur mysigt som helst att kika på kulturnatten. ALLA var verkligen där och så även jag.. Hade ungefär alla kläder man kan ha på sig samtidigt men ville verkligen inte frysa.. så det var inte tights/leggings.. verkligen inte. Täckjacka hade jag också. Skönt! Innan denna tillställning jobbade jag och det gick mycket bra.

Idag är det jobb 12-16:15 och efter det har jag tänkt att, ja, vad har jag tänkt? haha.. imorgon bjuder jag på fika för då för jag besök här... av käraste faster med familj. Så mysigt! Och på tisdag åker jag hem ljuva hem. Längtar man mer? Jag åker dock på kvällen så ett pass mellan 9:50-19:20 ska först göras på jobbet.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0