En vecka kvar. Precis.

Det är verkligen en vecka kvar nu till dess att jag blir tjugo. Hur ska jag göra? Kalas eller inte? Det är frågan.

MIN ÖNSKELISTA:
- En resa till New york! Betald och klar!
- Iphone
- Vit apple mac (ja, denna står HÖGST UPP!)
- Kläder + pengar, dvs. presentkort på H&M, det kan du säga till alla! Jag handlar ändå alltid där!
- Gymkort! Ja det vore trevligt med kontanter varje månad.. det kostar 329:-/mån
- Stockholmsspelet, ett spel där man lär känna stockholm. Vill verkligen ha!
- Min familj flyttar till UPPSALA! Ja, kom igen nu!
- MAMMA MIA skivan. Den från filmen! Kostar väl runt 150 på statoil har jag hört :)
- OC boxarna.. Vill VERKLIGEN ha 2:an. Den är lite dyrare än 1:an och kostar väl runt 400 ist för 300. Men beställ från nätet!
- ROSA brödrost. Verkligen vackert!
- Gossip girl boken, nr 8.. även här, beställ från nätet, halva priset!
- Kamera benq rosa. Verkligen fin!
- PS I love you, filmen! :)
- Väskan från h&M i äkta läder!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

mogi säljer sin iphone, vill du fortfarande ha en så kan du ju emaila henne med ett bud till [email protected] :)

2008-09-15 @ 11:59:45
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0