Farmor och jag snackar män

Jag tycker det är roligt och vet precis vem jag har fått min sociala pratsamhet ifrån. Farmor. Hon kan prata.. och jag med. Vi snackade precis i telefonen och hon hade tydligen haft en man/kille hemma hos sig som monterade in element. Det visade sig att hon yttrade sig om mig och helt plötsligt säger han att han vet precis vem jag är.. och jag vet ju också vem han är egentligen men vi har aldrig snackat... Sedan fortsätter farmor och säger att hans kompis tydligen också vet vem jag är och att vi "haft nära kontakt" som farmor så fint valde ordvalet till och jag undrar verkligen vem denna typ heter..
"Men farmor, vem var det då?"
"Ja, om jag visste. Han sa ju sitt namn, men du vet,, jag kan inte komma på.."
"Nähä."
"Det är ju så många namn nuförtin"
Jahaja.  Jag kan inte heller komma på vem denna karl kan vara men han är säkert trevlig :) haha.. sedan nämner jag att jag ska träffa v idag och hon blir genast nyfiken..
"Men det är ju klart man kan hålla kontakten. Man behöver ju int bli ovän för det.."
"Jaa, men precis, jag tycker det ska bli riktigt roligt..."
Och så vidare.. haha, farmor är en klok kvinna med båda fötterna på jorden.. hon som tycker att jag är så världsvan för att jag lätt hittar på ikeas "tag själv lager"
"Men Malin, du är så världsvan och kan allting"
(det var när jag hittade en bänk på 22 hylla 10 haha)

på tal om v, nu fick jag precis mess av honom...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0