Ive had the time of my life


Det var världens bästa underhållning på ett hotell i närheten.. så vi crashade och beställde in god mat :)

Vi gick även till stranden, betalade 50 spänn för solstolarna och gick efter 10 min. Poolen var given!

Och jordens mest underbara människor träffade vi också.. De var kanon!! Lägg märke till min dricka.. coke ;)

Och när vi skulle ha ännu roligare började jag och M att dansa.. Han är underbart bra på bugg och jag har lärt mig av Lina. (:

Och när C kom till poolen för att säga att A inte skulle komma blev jag mer ledsen än någonsin.. Jag gick istället iväg och tittade på saker i shopen. När jag väl gick tillbaka var han bara där.. i poolen, jag bara log. Mitt hjärta stannade och jag var tvungen att sätta mig ner. Så lycklig. Så glad. Tack.

Det var sista kvällen och jag var mer än nöjd... T i bakgrunden, han var riktigt nöjd han med (:

Och efter vi hade dansat var det dags för mat.. mysigt det med, sådär mitt i natten, sista natten.. Dessa män alltså..

Bättre resesällskap än såhär går det inte att få... Jag bara älskar dig Johanna. Världsmycket!

Jag dödar myror.. ja de var överallt.. :P

Vi steker på dagen med de bästa männen i denna värld.

Här var jag hungrig minsann ;) haha, Johanna med.. hon var alldeles tyst den kvinnan!

Sist men inte minst.. eller jo faktiskt är han minst men ändå, jag tycker bara att det är orättvist. På riktigt. Hans sätt att vara och hans personlighet har gjort att jag inte tänker på andra saker nu förtiden. Och därför är det jobbigt för mig att bara vara glad. Jag försöker dock. Alltid. Jag är INTE den som ger upp. Aldrig.

BTW: STORT GRATTIS TILL J SOM FÖRLOVAT SIG I UTLANDET. SÅ UNDERBART!!!

Summer dreams ripped at the seams,
bu-ut oh, those su-ummer nights....

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0