Jag dödade precis en mygga!

Välkommen till norra Sverige. Tack.
Ligger i min säng med datorn i högsta hugg. så skönt att kunna vara hemma. Jag älskar det! Flyget gick jättebra, dock väldigt få människor på det men såå skönt ändå.

Jag blev väldigt väldigt väldigt glad över att en fantastisk person vid namn.. låt säga.. sune haha, det heter han inte men jag kallar honom för det här och nu, byter och får köra min flight. Fixar allting och kommer upp till min gate för att säga hejdå. Vinkar utifrån och jag åker iväg. Det är de små detaljerna som gör det men glad blev jag i alla fall.

Nu ere läggdags på hög nivå.. snart ska jag upp och skjutsa mamsen till jobbet.. Hon har förövrigt fyllt kylskåpet med goda saker, keso, kalkon, you name it. FY VAD GLAD JAG BLIR! Jag älskar att vara hemma. Hemma på riktigt. Till och med vattnet, oh my vad jag har saknat detta vatten, ska nog fylla dunkar med det när jag åker hemåt på måndag.. Men hey, innan dess fyller jag år!

GODNATT var det!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0