Kulturnatten!

Hela Uppsala kommer vara vakna inatt, det är nämligen kulturnatten. ALLT händer och lite till.. Så gå ut du också!
Jag försöker mig på sådana där läppar, men det går helt enkelt inte. Utan resultat så att säga. Idag kör jag kortkort och istället overknee strumpor. Det blir nog bra!

Jobbar mellan 9:30-17:20 och sedan ska jag vara med min kära kusin Vic. Hoppas jag i alla fall.. måste nog messa den kvinnan på direkten. På tisdag åker jag hem och det ska bli så fruktansvärt härligt. Jag längtar som få, som jag nog skrivit i alla inlägg tidigare.. haha.. men jag är bara ärlig. Bara en sak: att få maten serverad: kommer vara underbart.. eller hur? Eller blir det jag som får göra maten med tanke på att de andra jobbar.. åhhh.?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Just precis, det blir du som är kocken nästa vecka...:O)

2008-09-13 @ 10:11:42
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0