Måndag

Godmorgon! Jag vaknade idag av att sängen rört sig flera dm inatt. Vad har jag hållit på med? haha.. Jag måste ha drömt. Anyway, just nu lyssnar jag på taktiken från sveriges match i lördags.. varför tre likadana backar? hmm,, känner att vi har såå mycket gemensamt.

Idag är det jobb.. Och världens kortaste dag.. har detta någonsin hänt? 9:50-15:20. Jag ska fira detta med att storhandla.. för tillfället har jag INGENTING hemma.. inte ens toapapper. Så några hundralappar fattigare blir jag nog allt. Tragiskt men sant..


Jordens skönaste dagar.. det var jag och dem.. eller hur johanna? ;) haha..

Så när man kommer tillbaka igen är man vit.. igen. Jahaja.. så snabbt går det :) Men vi åker tillbaka nästa år.. Detta hade jag på mig i Sthlm.. spetstightsen gör allt.. ungefär.

Nu fixning.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0