Med en päls runt halsen


Ja, det är fuskpäls. Kanske bäst så? Den här koftan är iallafall väldigt fin då den är kortare. Annars brukar jag alltid ha långa som används som klänningar. Inte den här inte. :) Från divided och kostar 298:-
Linne under, gammalt, trend 198:-
Och nederdel? Det har jag ingen ännu, men det kommer bli ett par nya "pegg"byxor från ginatricot, som jag köpt för ett p-kort :) Rutiga och snygga.

Nu käkar jag frulle och jobbar idag 9:50-19:20. Öppnar och stänger.
Imorgon är jag däremot ledig och hela dagen är uppbokad. Har ju lovat bort mig på kvällen också.. haha.. Sofia. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Therese Wadensten

Hej Malin!

Nu är det såhär att jag är helt desperat över att få tag på den tröjan, även om det var ett tag sen den såldes nu.

Jag hade mer än gärna velat köpa den av dig! Om du är intresserad av att sälja den till mig kan du väl mejla mig :) Jag kan betala bra pris för den! :)

Kram Therese

mejl: [email protected]

2009-01-05 @ 16:42:56
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0