När allting annat bleknar för en färg



Iklädd min rosa kappa känner jag mig som någonting extra. Jag vet inte alls varför. När jag hade den senast var det en kvinna som jagade mig på stan (jag ljuger inte, hon sprang i sina klackar och var alldeles anfådd när hon skulle klämma fram orden) "Ursäkta mig.. men vart har du köpt den där jackan, det var den finaste jag sett..." :) haha.. Så kul! Jag frågade om hon hade jagat mig länge och hon bara "aaahhh" Där ser man ! Så jag berättade att hon kan hitta den på H&M Trend för 798:-... Helt perfekt!!

Klänningen är även den från h&m trend och kostar 249:-

Jag skulle bara vilja ha ett par skinnhandskar att ha under, sådana där längre ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

... Jag måste ju säga att du ser underbar ut i klänningen & kappan. Som den där "steget före" före tjejen som faktiskt bär de kläder alla andra bara drömmer om. Äppelkäckt Malin! :D



(hörde hur härligt ni hade det på cypern. och vilken snygging du fick på fall, damen!)

2008-09-01 @ 21:49:43
URL: http://sofiesten.blogspot.com
Postat av: Sanna

Puman va snygg du är i den rosa kappan den ÄR VERKLIGEN Malin!!! Love it....=) Så långt ifrån mig man bara kan komma som vi vet...=P haha men du är snyggast i den pärlan....!

2008-09-02 @ 22:43:02
URL: http://sannaljungmans.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0