På torsdag äts det ärtsoppa..

... nä usch för ärtsoppa men godmorgon ändå! Jag har sovit så fantastiskt gott inatt, såsom jag gör alla nätter. Jag har aldrig sovit så bra som i Uppsala.. eller i denna lägenhet.. det är ett som är säkert!! Snart ska jag däremot upp till min kära familj och jag längtar som få..

Jag har glömt att berätta för er om väskan till Cypern. När vi skulle hämta våra väskor på bandet var jag helt och hållet säker på att en kvinna tog min väska.. Den hade samma lappar, samma sak bak och samma fickor. Jag blev arg och sa till Johanna flera gånger "Hur kan man vara så dum att ta andras väskor.. seru, nu går hon också.. jaha, det var min väska.. kul.. kul att jag aldrig får tillbaka mina grejer.. blabla" Och Johanna svarade med: "Men Malin, det är säkert inte din väska.. hon har säkert tittat i den först innan hon går..." "Nej det har hon inte, hon tog ju bara den.. se.. nu går hon på riktigt.. hur ska jag..." sedan kom min väska på bandet. Oooppsss.. Och där och då intalade jag mig själv "Jag ska ALDRIG mer resa med en svart väska" ALLA HAR JU SVARTA VÄSKOR. Inte undra på att det blir ett sådant rabalder.

Nu ska jag sminka mig.
Jobb 9:50-19:20

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0