Uppe med tuppen

När klockan ringer på 06:01 vill man egentligen bara somna om. Det gjorde jag också. Snozzade? Hur stavas det egentligen? I alla fall.. nu är jag vaken på riktigt och har duschat, tittar på nyhetsmorgon, allt är som vanligt. Jobbar idag 8-17 så det är en perfekt dag a la Malin. Jag ÄLSKAR att sluta 17. Man har dagen kvar. Detta kan vara för att jag under hela sommaren lång slutade 17 EN gång.. resterande var stängning. Dock övervägde lönebeskedet det istället (:.. Att vakna när man har städat är ungefär det bästa som kan hända också... och att ha matlåda. Vilken underbar morgon (om bara vädret kunde vara finare.. men ack nej)

Jag har kommit på en sak också, eller som jag sa till Johanna den kvällen.. Det är roligare att träffa det manliga könet osminkade varje dag.. de blir så chockade när man en kväll helt plötsligt bara sminkar sig och klär upp sig. Kul var det (:

Två stycken osminkade historior.. såhär var dagarna, underbara. Meddig.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0