Vem älskar inte?

Jag älskar det iallafall. Jag älskar att OTH har börjat igen. Det finns ingenting bättre.. inte ens gossip girl är bättre. OTH är en klass för sig, på riktigt. Jag funderar på att börja köpa boxarna där också, men får göra det efter OC. En sak i taget Malin.. okej.. det har aldrig hänt. ALLA saker samtidigt! Ja visst!

När jag tittade på OTH nu alldeles nyss får det mig att tänka tillbaka.. några månader så där, ett år, när jag själv gick i skolan. När det var dags att redovisa saker och ting. När man skulle ta den tidiga bussen klockan 7. När allt var jobbigt egentligen för att det var så mycket plugg.. men även.. studenten. Den bästa dagen i ens liv.. men också den värsta.

Jag har väldigt lätt för att sakna saker. Verkligen! Ibland tänker jag på att jag aldrig skulle åkt till Cypern. Jag saknar det helt enkelt för mycket.. Varje gång jag hör låtar som vi dansade till.. jag och Johanna... det var så underbart.. På jobbet hörs en låt dagligen som förknippas med resan.. Det kan ibland bara bli för mycket. Cypern cypern cypern.. du var och är ett stort kapitel. Truly, madly, deeply.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0