Yesterday


Jag försöker verkligen skratta ihjäl mig. Kanske lyckades?

Såhär ser den ut upptill. Det vill säga, jag får dra i den jämt. Haha. annars ploppar de små liven - ut.

Mamma ringde och jag ser bekymrad ut. Det var jag också. Haha.. Men nu är det som det ska igen!
Igårkväll var det verkligen hur bra som helst. Så mysigt att äntligen höra Harald igen. Han har en sådan fruktansvärt bra röst :) Träffade även en massa människor som jag inte sett på år och dag. Det var värt det med andra ord :) Verkligen! Johanna var underbar som hämtade mig trots en kanin som hade rymt :) haha.. och Jonas var underbar som gav mig en present och alla var allmänt underbara helt enkelt. Me like. Jag har fortfarande inte vaknat upp. Tror jag.

Klänningen är från h&m trend. Rosa. Det säger väl allt!?
Ikväll väntas härliga tider. Isak och Johanna har hittat på någonting men VAD? Det vet jag inte. Ännu. Direkt efter jobbet åker vi, ska bli spännande!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0