01:20 HONEY I'M HOME


Jag är nöjd i det fina vädret..

Intar position - bad!

Vattenmelonen ska ätas.. (inser nu att jag lägger alla bilder i fel ordning MEN det kanske går det med?)

Någon är sugen på meeelon?

Denna bild skulle se så fantastiskt mycket bättre ut om jag inte hade ett lysrör i pannan..? eh ja.

Han står bara och spänner sig.. visar upp alla muskler och några till..

Sedan var dessa och tog ett eget dopp en natt.. De ser aggressiva och farliga ut? Eller?

Jacob och Kim utanför ett möte.. Yey!

JAAAG tittade också på fotbollsmatch.. (eller kanske mer inne i en puss?)

.. och sist - hur fin? (:


TACK FÖR IDAG samtliga medborgare. Jag och Johanna gästade Sthlm, tog tåget denna morgon. Lunchade med Joakim, Jonas kom in till allsång på skansen. Vi tre gick dit. Sjöng. Filmade. Knäppte kort. Ner till bilen. Handlade mat. Mot Nacka strand. Under filtar. Hem igen. HEMMA! (berättar detaljer och utförligare imorgon - min enda lilla shopping blev en bh för 99:-, och jag som aldrig ens använder de längre.. haha. BRA MALLAN!)

Kommentarer
Postat av: naomi

fina bilder :)

2009-08-05 @ 10:38:54
URL: http://modistiskt.se
Postat av: MALIN

naomi: Tack tack tjejen! :)

2009-08-05 @ 15:43:25
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0