07:51 WE KEPT OUR SMILES


Sötaste kusinen i världen.. så fin bild!

Vi kom tillslut fram även igår DOCK var det ingen sol så långt ögat kunde nå, men vi bad och solen kom! Innan dess åt vi gott och skrattade!

Gunilla kom på att en av hennes väninnor (so to speak) fyllde år dagen innan, därför var flaggan med.. jag tyckte som mest att den bara var i vägen NÄR DEN ALLTID flög ner i druvorna!

Debbie ställer upp som modell och kör en pose även igår..

& jag ville inte vara sämre.. vi knäppte en hel drös kort och alla människor tittade som om det var utomjordingar det handlade om.. Men kul var det!

Sedan blev vi så hungriga och faster började koka korv.. i kaffet! haha, nej men hon körde sitt race och jag blundade. Det blev jättegott i allafall!

Debbie tog kort från gräset när jag läste tidningen! yey!


NU ÄR DET DAGS FÖR MIG ATT GÖRA MIG ORDNING, idag börjar jag jobba igen!

Sök först Guds rike och hans rättfärdighet, så skall du få allt det andra också..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad Debbie är vacker:) Sååå fin!!

2009-08-11 @ 22:17:45
Postat av: Anonym

Vad Debbie är vacker! Så söt:)

2009-08-11 @ 22:18:37
Postat av: MALIN

Hur vacker som helst! ME LIKE!

2009-08-11 @ 22:56:58
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0