09:32 ONLY GIRLS ARE ALOUD


Våra bloggar ser exakt likadana ut :P haha, men det gör ju kvinnan och jag också.. jag menar vi är blonda, ungefäär lika långa (okej, jag är 6cm längre!) och har exakt likadan garderob (NÄSTAN!) och NU snor jag kvinnans kort.. Men jag vill också skriva om min gårkväll.. Vi tog en promenad, pratade om allt mellan himmel och jord, köpte sakerna ovan (läsken är fruktansvärt goood!) och satte oss för picknik på golvet. Hur mysigt?

Min gumma, Johanna den vackra! :) Like it!

.. och jag då, gillar att johanna sitter i spegeln och knäpper kort :P haha, vackert!


SNART KOMMER JONAS och hämtar mig, sedan möte och efter det jobb!

btw. jag älskar jesus

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka mysbrudar!! :) Så mycket gott ni smaskar på. Jag gillar också bilden - skön stil på fotografen!! haha. Puss & Kram

2009-08-16 @ 09:49:58
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0