10:28 THE LITTLE BLACK DRESS


LÖRDAGKVÄLL

När jag i helgen kände att min garderob ekade tomt (man kan faktiskt ha sådana dagar) gick jag ner till stan och kikade lite snabbt på en massa klänningar - bestämde mig för denna. Just för att den är lite längre än alla andra "korta" men också för att den är svart och tight - har inte såå många (bara 25st) sådana. Gillar ryggurringningen också!

Klänning ginatricot, örhängen h&m trend, väska i lack h&m, skor...?


Jag blev sminkad av en tjej på makeupstore. Ville ha sotiga ögon och det fick jag minsann! Hur skönt och roligt som helst.. Bra tips, bra kvinna, bra allting. Morsan tycker att jag har en liten väska på bilden - jag kan inte mer än att hålla med :) haha..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0