17:57 SOMEDAY THIS WEEK



Typ ALLT från h&m, like it. Like it.

MATEN ÄR I MAGEN, åt upp det jag hade kvar sedan middagen igår :) Min faster är en klippa i köket! (alltså inte klippa=stel, kantig och hård UTAN klippa=enheltmakalöstfantastisk kock!) MEN nu är det som så att jag vet att om jag slänger denna gbglassburk har jag sett henne för sista gången. Måste alltså spara den. Är det någonting min faster är hård om är det just detta:
1. spara ALLA burkar (man vet aldrig när de kan behövas tydligen??)
2. spara ALLA påsar (jag ljuger inte, man får inte ens slänga en sådan som är hål i, den ska sys ihop!!!)

Japps, sa jag att jag är mätt? Jag är MÄTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål.Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himmla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-08-22 @ 18:13:05
Postat av: Anonym

Najs jävla blogg:D hihi

2009-08-22 @ 21:28:45
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: faster

Ha, ha nu var du rolig!!! Ja här gäller det att återanvända saker.och...tänk om man råkat slänga bort en plastform och helt plötsligt gör man mycket mat och nån kommer på besök och mat blir över,ska man så kasta bort den bara för man inte har någon plastform att skicka hem maten med den som kom på besök..... Jag bara undrar? Puss till alla glassboxälskare!!!

2009-08-23 @ 00:03:53
Postat av: Nelly

Hej, vill du få gratis presenkort på gratisbio?

Samtidigt så gör du en god gärning för mig och du får också 15 poäng extra på starbonus om du nu inte är medlem. Du förstår inte hur glad jag skulle bli. =)

Antingen så igorerar du denna kommentar och skiter fullständigt i den, eller så gör den en god gärning, bestäm själv!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=178255

2009-08-23 @ 00:14:15
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0