18:19 THIS IS LOVE


Johanna och jag (bilden tagen i cypern aug 2008), kanske de bästa vännerna i denna värld. Jag saknar den här bruden ENORMT mycket! Ah, synd att inte min mobiltelefon fungerar, den går inte ens att sätta igång, bara så ni vet...

DU och JAG hjärtat

MAKALÖST gammal bild.. haha..

Sommaren är primaballerina..

I uddevalla...

JOHANNA är för mig, inte bara en vän, hon är en själsfrände. En person jag inte klarar mig utan. En brud vars skratt förgyller mina dagar. En kanonfin tjej som alltid finns där för mig, som hjälper mig, som stöttar mig, som är en drivande kvinna och otroligt brinnande för Gud. En fantastisk person som bara vill väl. Jag älskar dig Johanna. Jag älskar dig så makalöst mycket. Är det någon person som jag bara skulle kunna ge upp allt jag vill för, så är det dig. Jag vill alltid ha dig nära. Jag vill alltid dela min vardag med dig. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket.. :(

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

ÅHH gumman! Älskade du! Jag fäller en tår för alla fina ord. DU betyder sjuukligt mycket för mej och utan dej är jag halv. Allt vi gjort, gör och kommer göra tillsammans betyder otroligt mycket! Du är fantastisk och sprider såå mycket glädje omkring dej. du kommer gå långt och nå hööga höjder! det finns INGEN på denna jord som har så mycket energi och gläde som du. Jag älskar dej hjärtat och lämnar dej aldrig!

2009-08-10 @ 17:01:49
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0