20:30 PART TWO


Sedan gick jag till mitt favoritställe! Waynes.

VARNING - mina naglar
Annars smakade det mumma! Hejade på världens bästa Fia, sedan gick jag hemåt.

Och titta vad jag hittade efter vägen? Den är troligtvis inne på sista refrängen..

Uppsala konsert & kongress - här brukar det hända saker! Jag tycker dock att rulltrappan där inne är L Ä S K I G!

Här jobbade Jonas förut minsann :) Den billigaste lampan kostar 5000:-. Typ. Men vad gör det när man är miljonär? Typ.

Gick förbi det dagliga fruktståndet..

.. och den vackra fontänen! (i bakgrunden syns det ica jag handlar på.. bara en parantes - i en parantes)

... och en massa fler blommor! Vackert!


HAR PRECIS KOMMIT IN GENOM DÖRREN, drog hem till Jonas efter min faster och sedan gick vi hand i hand i solnedgången.. Jag klagar inte..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0