21:29 LIGHT OF THE WORLD


Efter lördagskvällens möte var det dags för den årliga fotbollsturneringsfinalen.. spänningen var OLIDLIG (för de som tittade och kanske för de som kämpade.. jag stod mest och skrattade och tog kort) HÄRLIGT!

Per hade precis tagit ett roligt kort på oss (eh, tror jag? han verkar skratta iallafall) Jacob körde en egen hejaramsa "heja mooodoo" och jag hängde på, Kim kör på modell-looken, vilken pose.

Johanna är även hon "jätte-inne" i matchen :D Jonas däremot följde vartenda steg hans söte lillebror tog...

.. Här är brorsan Marcus i egen hög person, dock rörde han sig precis när jag tog bilden.. men du hinner skymta honom i all fart..

HAHAHAHAHA, jag gillar den här bilden.. jag tror varje person talar för sig själv...


SNART SKA JAG ÅKA OCH HÄMTA JOHANNA, när Isak är borta får JAG henne för mig själv och det känns perfekt. Jag lovar, jag tar hand om henne.. hon ska verkligen inte behöva gå hem ensam på kvällen.. den lilla flickan! Saknar kvinnan när jag inte är med henne - imorgon sthlm. HURRA!

Kommentarer
Postat av: Per

Sista bilden var riktigt trevlig! Alla är uppe i sitt - Jag försöker fånga fin fisk på kort, Jakob vill stolt visa upp sin ballong och Virre är allmänt nöjd över sina hejdukars insats :) Schyst blogg MaliN!

2009-08-03 @ 22:13:44
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

kul med fotbollsmatch

2009-08-03 @ 23:39:36
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: MALIN

Per: Haha, du har helrätt, 1. den fina fisken kan ha börjat på M? 2. Jacob jagade väl den där ballongen hela dagen? Ah.. 3. Han ser såå nöjd ut! Det gillas! :D



Haha, tack Peeeer för bilderna, de kommer trivas i min blogg! Stay tuned :)

2009-08-04 @ 01:15:48
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: MALIN

Jenna: O ja, mycket trevligt :)

2009-08-04 @ 01:16:12
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0