07:14 STOCKHOLMS ARCHIPELAGO (?!)


SÖNDAGSKVÄLL, sitter hemma och väntar på Isak och Jonas.. redo att hämta Johanna vid hennes jobb och sedan göra blidö!

På bilfärjan, fantastiskt ljus, mörkt utomhus. Den tog oss över till den ena ön!

Självaste Cinderella drog förbi och givetvis var kameran uppe i högsta hugg!

Kanske inte direkt jordens bästa kvalité, men vad gör väl det? :)

Den här bilden gillar jag verkligen, vi - gänget - som drog iväg! Båten i bakgrunden.. färjan går. Allt är på topp!

och vi!


ETT MYCKET HÄRLIGT DYGN PÅ VACKRA BLIDÖ, ni som inte har en stuga/hus att åka till - köp ett! Helt otroligt vad man behöver den där känslan att bara må gott! Denna kväll blev det inte mycket mer, med tanke på att vi kom iväg så pass sent.. såg lite film sedan gick Jonas och Isak till sin stuga nere vid vattnet och Johanna och jag sov kvar i huset. Hur mysigt som helst. Jag vet ingenting bättre än att vakna upp bredvid den kvinnan!

Vi kom hem kvart i två inatt så med några timmars sömn ska jag nu göra jobbet! Det kommer gå galant!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0